Van az úgy, hogy amikor hajnalban ülök a villamoson, nincs kedvem "értelmeset" olvasni, bármennyire is kedves, aranyos és kívánatos a Kindle-öm azzal a több száz könyvvel, ami elfér rajta. Ilyenkor előkerülnek olyan dolgok is, amiket amúgy sosem olvasnék. Mert azért egy órát békávézni akkor is unalmas, ha épp anti-olvasós kedvemben vagyok. 

Ma is anti-olvasós voltam, plusz rámolás közben a kezembe került pár okos magazin, amit még a Fittarénán vagy Fitbalanszon vagy valami egyéb fitrendezvényen kaptam a belépő mellé. Tehát ültem nyugodtan és olvasgattam, amikor egyszercsak elkapott a dafuq érzés. 

dafuq.jpg

A nagyon okos magazinban sikerült a CrossFit-et egy kalap alá venni a Curves-szel. Ez kábé olyan, mintha a székelykáposztát és az epret egy csoportba sorolnám. Persze, végülis mindkettő kaja. 

butaság.jpg

Csak szólok, hogy a kettő között van némi különbség. Aki észreveszi a pár apró eltérést, kérem jelezze és a szemfüles megfejtők közt kisorsolok egy Sportszeletet. 

A Curves valami ilyesmi (itt már Zumbával felturbózva - atyaég!):

A Crossfit pedig mondjuk valami ilyesmi:

Ha pedig csajosra vesszük a figurát, akár ilyen dolgok is kisülhetnek belőle:

Na, ki érzi úgy, hogy jogos volt a crossfit helyett alternatívaként megemlíteni a curves-t?