Már szeptemberben kitaláltam, hogy lesz egy bejegyzés arról, hogyan is vágjunk bele az edzésbe, hogy azt ne szenvedésként éljük meg. Nem csak írni szerettem volna róla, hanem beszélni is, úgyhogy felvettem egy videót, ami rettentően hosszú lett. Úgyhogy most megembereltem magamat és újra leültem a gép elé és megpróbáltam rövidebbre fogni, de végül úgy döntöttem, az a biztos, ha részletekben jön az információ. Így lett ebből a "minden héten egy lépésből", azaz minden héten egy bejegyzésből rögtön négy. Remélem, azért így is jó lesz ;)

Nézzük csak, hogyan állunk. Rájöttünk, hogy valamit tenni kell, hogy valamit mozogni kell, mert nem úgy állnak már a ruhák, ahogy régen, vagy éppen itt fáj, ott fáj, valami nincsen rendben, vagy éppen egész nap zizik vagyunk és jó lenne valami mozgásforma, ahol le lehet lazulni vagy éppen feszültséget levezetni. 
Oké, rájöttünk, hogy mozogni kell, mozogni szeretnénk, de el kell dönteni, hogy mit is szeretnénk ezzel elérni. Szerintem az egyik legfontosabb, hogy amikor valami nagy változtatásra készülünk, akkor legyen egy konkrét célkitűzésünk, hogy tudjuk, mit is akarunk elérni. 

Teljesen mindegy, hogy mi a célunk, a lényeg, hogy tudjuk, mit akarunk, ne csak úgy sodródjunk az árral. A célkitűzésünk legyen:

- konkrét

- egyszerűen megfogalmazható

- reális

TIPP: érdemes valahova leírni a Nagy Tervet (még ha az kicsi is) vagy megosztani másokkal

Részletek a videóban:

Ha szeretnél értesítést kapni arról, hogy új bejegyzés születik ebben a rovatban, itt tudod jelezni.