Anna egy vicces lány. Annával a Pilates oktatóképzésen találkoztam - ő az a lány, akinek mindig jó kedve van. Bár elolvasva a válaszait, lehet, hogy csak azért, mert mindig Pilatesezés közben találkoztunk. És Annával van közös szerelmünk is, de nincs ám féltékenykedés közöttünk, mindkettőnknek jut belőle elég. Közös kattanásunk a plank :) Mert a plank jó, mert a plank finom, mert a plank mindenre megoldás :)

anna side plank.jpg

 

Hogy találkoztál a Pilatesszel? Mióta űzöd?

A Pilates-szel 25 éves koromban találkoztam először. Az akkori tánctanárom tartott az órák után, nyújtó/rehabilitáló órákat. Mint később megtudtam, PILATES órákat.  A szerelem ekkor kezdődött és azóta is tart. 

Mi fogott meg leginkább a Pilatesben?

Mivel a civil életemben építészként dolgozom, ezért engem leginkább a mérnöki precizitással végzett gyakorlatok fogtak meg elsőre. A gyakorlatok megismerése után pedig már átláttam, a kitartások, pozíciók statikai átgondoltságra utalnak. Kis anatómiai ismereteim megszerzése után rájöttem, hogy a légzés kontrollálása is hasonló elméleten, a testünk/szellemünk egyensúlyára is jó hatással van.

Mi a legjobb a Pilatesben? Milyen hatásait emelnéd ki leginkább? 

A Pilates-ben a legjobb, hogy van időd kiélvezni a mozdulatokat, nem csak testileg, hanem szellemileg is fejlődtem tőle. Javult a testtudatom és a koncentráló képességem. Javult a tartásom, fogytam 8 kilót és több lett az önbizalmam.

Mi a legjobb abban, hogy Pilates órákat tarthatsz?

Ezeket veszem észre vendégeimen is. Mosolyogva, jókedvűen térnek haza az órákról.