Miért kezdted el a Pilatest/Hogy találtál rá?

Egy ismerősömtől hallottam először ilyen típusú órákról, ezután rákerestem a neten és gondoltam, hogy kipróbálom. Ülőmunkát végzek, ami miatt eléggé be vagyok merevedve és időnként fáj a hátam is, az ugrálós alakformáló órák pedig inkább rontottak ezen, mint javítottak, ezért kipróbáltam a Pilatest.

Mi fogott meg a Pilatesben? Mit élvezel a legjobban?

Tetszik, hogy viszonylag lassú mozdulatokból áll, amelyeknél ügyelni kell a kivitelezésre. Más izmokat mozgat meg, mint az alakformáló órák, amikre korábban jártam. Én hajlamos vagyok arra hogy elkapkodok, elsietek dolgokat, de a Pilatesnél kezdtem odafigyelni arra, hogy fontosabb a átgondolt mozgás, amikor az ember odafigyel saját testére.

Szerinted mi a legeslegjobb hatása a Pilatesnek? Milyen pozitív hatását élvezed leginkább?

Szerintem a légzéstechnika a legjobb benne talán, a légzést órákon kívül is szoktam időnként gyakorolni. Például emeletmászásnál nem lihegek, hanem próbálok szabályosan kilélegezni-belélegezni :) További jó hatása a mozgás utáni jó érzés. Kisebb hátfájdalmak el szoktak múlni egy óra Pilates után.