Miért kezdted el a Pilatest, hogy találtál rá?

Új városba költöztem és a régi edzőtermem nagyon messze lett volna. Így kerestem egy olyan helyet, ami közel is van és nem kell ugra-bugrálni, formál és átmozgatja a testemet. Ez azért kell, mert eléggé stresszes a munkám, emellett nagyon sokat ülök. Nem én találtam rá, hanem a tesóm, azóta 2 este csak a miénk és a pilatesé. :)

Mi fogott meg a Pilatesben? Mit élvezel a legjobban?

Elsőnek az oktatóm, tudom furcsán hangzik de nekem hiteles a mai napig. Nagyon nőies, formás, hihetetlen szép tartása van. Érthetően magyarázza el a feladatokat, ha rosszul tartom a testem, oda jön és "helyre rak". Biztonságban érzem magam. Aztán az, hogy el tudok mélyülni a feladatokban, csak magamra kell koncentrálnom. Nincs versengés, hogy ki mennyi súlyt emel fel és milyen proteint fogyaszt. Itt az ember a lényeg. Persze itt is vannak kihívások, de csak saját magam felé, nem másnak kell megmutatnom, hogy mi mindent tudok. Kitartóbb lesz ettől a mozgásformától az ember.

Szerinted mi a legeslegjobb hatása a Pilatesnek?

Milyen pozitív hatását élvezed leginkább? Szeretem, hogy feldob. Egy nyugis de mégis "fárasztó" torna után úgy érzem, hogy enyém a világ, teljesen feltöltődöm. Tulajdonképpen úgy érzem magam, mint Chuck Norris-csak nőként :) Megfelelő étkezés mellett pedig centiben lehet mérni az eredményt, nekem ez is egy cél volt, ma már pedig a torna szeretetéért járok. Ami mondjuk nem tűnt fel nekem, de mások mondták, hogy nem "görnyedve" járok vagy görbén ülök, hanem szépen nőiesen tartom magam.

pilates instructor.png