filmstripe.jpg

Az a nagy bajom nekem a Pilatesszel, hogy még mindig egy csomó ember fejében mindenféle téves elképzelés él vele kapcsolatban. Pedig semmi félelmetes vagy gonosz nincs a Pilates órán, sőt, utána becsszó mindenki csak sokkal jobban érzi magát. Próbáltam én már magyarázni a bizonyítványomat, hogy kinek való a Pilates és hogy a férfiaknak sem árt, hiszen nekik is van gerincük (btw, a minap fejtegettem épp, hogy mennyire bosszant, hogy a "gerincprevenció" egy jól elterjedt szóhasználat, miközben nem a gerincet akarjuk megelőzni, csak a betegségeket - erre azt a választ kaptam, hogy a gerincprevenciót valójában a politikusok kapják). 

De azt hiszem, mondhatok én bármit, hiszen mindenki úgyis csak legyint, hogy "persze, mi mást is mondhatna arról a mozgásformáról, amit oktat? El kell adnia valahogy..." Hát nem. Szerintem a Pilatest nem _kell_ eladni, eladja ő saját magát. Éppen ezért szeretnék egy sorozatot, amiben ti, akik Pilateseztek, elmondjátok pár mondatban (egyszerű kérdésekre válaszolva, esetleg saját logika szerint rendszerezve a mondandót), hogy nektek mit jelent a Pilates. 

Érkezett már egy pár gondolat teljesen átlagos "felhasználói szintű" Pilatesezőktől, de Pilates oktatóktól is, hogy mit is jelent nekik ez a mozgásforma. Stay tuned, hamarosan elkezdem megosztani veletek a véleményeket - csak szépen, óvatosan, kicsinyenként ;)

ilovepilateslogo.jpg